۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۲۳

نوری در بازدید از غرفه مهر:

«شورای وحدت» درهای تعامل با سایر گروه‌های اصولگرا را نبسته است

«شورای وحدت» درهای تعامل با سایر گروه‌های اصولگرا را نبسته است

قائم مقام ستاد انتخاباتی شورای وحدت اصولگرایی گفت: وزن سیاسی شورای وحدت به گونه‌ای است که درها را برای گفت‌وگو و تعامل با سایر گروه‌های اصولگرا نبسته است

محمد جواد محمدی نوری قائم مقام ستاد انتخاباتی شورای وحدت اصولگرایی در گفت و گو با خبرنگار مهر مستقر در نمایشگاه رسانه‌های ایران در خصوص برخی شایعات مبنی بر تعامل شورای وحدت با هیأت امنا و شریان گفت: گفت‌وگوها با هیأت امنا و شریان در جریان است اما برخلاف برخی از اخبار در رسانه‌ها، شورای وحدت اصولگرایی اول درخواست را برای گفت‌وگو و تعامل را نداده است.

وی‌افزود: وزن سیاسی شورای وحدت به گونه‌ای است که درها را برای گفت‌وگو و تعامل با سایر گروه‌های اصولگرا نبسته است و برای همبستگی وفاق و تحقق مؤلفه‌های مهم رهبری برای انتخابات تلاش می‌کند و بارها اعلام کرده است که اگر دوستان می‌خواهند برای گفت‌وگوتشریف بیاورند.

محمدی نوری تاکید کرد: هیأت امنا و شریان پیام‌هایی را ارسال کردند تا با شورای وحدت گفت‌وگوو مذاکره داشته باشند و ما هم از آن استقبال کردیم، اینکه اول چه کسی اولین درخواست را کرده است مهم نیست، زیرا آنچه اهمیت دارد آن است که گروه‌های اصولگرا بتوانند از فرصت انتخابات بهره کافی را ببرند و مذاکرات لازم را بایکدیگر انجام دهند.

قائم مقام ستاد انتخاباتی شورای وحدت در ادامه گفت: لازم به ذکر است که هیچیک از احزاب شورای وحدت جز هیأت امنا نیستند. شورای وحدت متشکل از ۵ جبهه بزرگ سیاسی شامل ۴۵ حزب است بنابراین چگونه ممکن است که بیاید و در داخل یک جبهه جدیدی به نام هیأت امنا قرار بگیرد، در نتیجه برخی اخبار که در رسانه‌ها مطرح می‌شود نوعی بد اخلاقی است و باید با مردم صادقانه گفت‌وگو کنیم، زیرا رسانه و احزاب دو بال اصلی انتخابات هستند.

وی در خصوص تکمیل فهرست نهایی شورای وحدت اذعان کرد: مصاحبه و گفت‌وگوها با کاندیداها انجام شده است و نتیجه نهایی شورای وحدت توسط هیأت عالی شورا در ظرف ساعت پایانی امروز یا فردا سرانجام خواهد یافت و ممکن است به یک فهرست واحدی دست یابیم.

کد خبر 6033106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha